.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال خاموشی برق در مازندران نداریم/مصرف برق از سال گذشته پیشی گرفت
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ نقطه‌ای از استان قطعی یا خاموشی نداریم، گفت: در برنامه‌ریزی خود نیز احتمال قطعی نداریم مگر اینکه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی را شاهد باشیم.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی امروز اظهار کرد: با توجه به حادثه‌ای که روز گذشته در آمل رخ داد  براساس برنامه‌ریزی  پایان کار ادارات امروز این شهرستان ساعت ۱۲ و در سایر شهرستان‌ها ساعت 13:30 دقیقه اعلام شد.

وی بیان کرد: روز گذشته مصرف برق به یک هزار و ۸۱۲ مگاوات که بالاترین مصرف بود رسید و از مصرف سال گذشته نیز پیشی گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تأکید بر همکاری بیشتر مردم در زمینه مدیریت مصرف برق، خاطرنشان کرد: به‌ویژه مردم آمل ما را در این زمینه همراهی کنند تا ترانس برق منطقه جایگزین شود و مشکلات کمتر شود.

این مسؤول با اعلام اینکه ۲۰ درصد قدرت تأمین برق در شهرستان آمل با سوختن ترانس از بین رفت، تصریح کرد: لازم است مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

شهابی یادآور شد: سوختن ترانس به دلیل بالا رفتن مصرف، احتمال برق غیرمجاز و مصرف بی‌رویه بوده که همه ساله در ایام پیک بار شاهد آن هستیم و امسال کمتر شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ نقطه‌ای از استان قطعی یا خاموشی نداریم، اضافه کرد: در برنامه‌ریزی خود نیز احتمال قطعی نداریم مگر اینکه اتفاق غیرقابل پیش‌بینی را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: همکاری مشترکان در زمینه مدیریت مصرف مهم‌ترین موضوع است و باید در زمینه مصرف بهینه تلاش جدی صورت گیرد.

شهابی با تأکید بر استفاده از لوازم پرمصرف در زمان پیک بار پرهیز شود، گفت: زمان پیک از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 23 است که مشترکان در این زمان از لوازم پرمصرف برق خودداری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.